Avatar billede __martin__ Nybegynder
10. september 2011 - 23:38 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

zepto znote m15b

Jeg mangler driverne til min zepto znote m15b, er der nogen der kan være behjælpelig?

Jeg har tjekket zeptodrivers.com, men linket er dødt....
10. september 2011 - 23:43 #1
Velkommen til E. ...

Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. september 2011 - 08:37 #2
hent Slimdrive. Du skal registreres men det er såre nemt
Du skriver en kode og et password som du derefter logger ind med sæt flueben i gem så du ikke skal logge på efter hver genstart den søger efter driverne efter fabriks ID. Så det er nyeste og originale drivere.
http://www.driverupdate.net/
Avatar billede jokkejensen Novice
11. september 2011 - 10:36 #3
Avatar billede jokkejensen Novice
11. september 2011 - 10:39 #4
Avatar billede __martin__ Nybegynder
11. september 2011 - 12:09 #5
Hej,

tak for svarene, slimdrive virkede rigtig godt:)

Desværre er driverne fjernet fra rapidshare/multiupload
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. september 2011 - 12:26 #6
????Brugte du Slimedrive????
Så forstår jeg ikke mere.
Avatar billede __martin__ Nybegynder
11. september 2011 - 13:04 #7
ja jeg brugte slimedrive, hvorfor?
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. september 2011 - 13:56 #8
Fordi du gav en anden point
Avatar billede __martin__ Nybegynder
11. september 2011 - 14:03 #9
årh for pokker det er jeg sgu ked af, det er en fejl, men jeg er ny herinde. Du skal selvfølgelig have dem, men jeg ved ikke lige hvordan jeg skal gøre.... forslag?
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. september 2011 - 14:16 #10
jeg er ny herinde. med (7.945 point) 31. maj 2007 kl. 18.48?
Du skal ikke gøre mere bare følge reglerne om uddeling af  point hvis du har fået noget du kan bruge beder du vedkommende om at lægge næste indlæg som svar som du så kan acceptere.men der er jo nogle som er så vilde efter point så de sender alt som svar.:-(
Avatar billede __martin__ Nybegynder
11. september 2011 - 14:23 #11
Jeg har brugt det en gang tidligere i 2007 da jeg havde problemer med noget netværk, og har ikke brugt sitet siden. Men igår havde jeg brug for hjælp igen da min gamle HD gik i stykker, og var nød til at geninstallere alt igen, manglede bare de driver, derfor søgte jeg råd på sitet igen.
JEg er taknemmelig for din hjælp, det har hjulpet mig meget og jeg vil gerne udbedre fejlen og jeg øsnker selvfølgelig at følge reglerne for sitet. Det er super dejligt at der er nogle der hjælper  "it-tosser" som mig med mine it-problemer.
Avatar billede jokkejensen Novice
11. september 2011 - 16:56 #12
smidt et svar poko, beklager min manglende test af link's - men filnavnet fik spørger nu foræret til en 196mb fil med samtlige drivere.

http://www.eksperten.dk/spm/947004
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. september 2011 - 17:04 #13
Derfor syntes jeg stadig det er en uskik et lægge som svar det er trods alt spørger der skal uddele point
Avatar billede __martin__ Nybegynder
11. september 2011 - 17:04 #14
beklager al den påstyr jeg har lavet, men tak for hjælpen begge to....:)
Avatar billede jokkejensen Novice
11. september 2011 - 18:11 #15
Man er da 100% berettiget i at give et svar hvis man finder det korrekt - det er spørger, der skal vurdere om det er korrekt. og herfra uddele points.
Avatar billede jokkejensen Novice
11. september 2011 - 18:12 #16
@martin > np :)
Avatar billede __martin__ Nybegynder
11. september 2011 - 18:22 #17
som skrevet har jeg ikke ønsket at handle forkert, beklager min uvidenhed omkring sitet og pointgivning.
Her min pointoversigt, som det fremgår jeg har jeg fået point for den tid jeg har været tilmeldt (det er vist 5 point pr. dag) dette forklare antallet af mine point..... Og sidst jeg har ikke ønsket at træde nogle over tæerne. JEg er kun TAKNEMMELIG for den hjælp jeg har fået.

Point regnskab for __martin__
Tilbage
Point fordeling
Total point7.945,00 (Opsparet + tjente - ude - brugte)Point ude60,00Opsparet8.105,00Tjente point0,00Brugte point160,00
Opsparet point
Oprettelse af konto på eksperten.dk+300,00Daglige point ( 1564 dage * 5 point )+7.820,00
Eksperten.dk / Generelt
zepto znote m15b- 60,00zepto znote m15b+ 60,00Tjent 60 point og brugt 60 pointTotal
Generelt IT / Andet
zepto znote m15b- 100,00Tjent 0 point og brugt 100 pointTotal
Avatar billede 220661 Ekspert
11. september 2011 - 20:46 #18
#15 jeg synes ikke det er din fejl. Du har kommet med et indlæg der sikkert er lige så godt som poko1's indlæg, som man godt kan forsvare du lægger som svar. I burde have delt tråden set med mine øjne da begge indlæg havde løst problemet for spørger