Avatar billede tobrukDk Novice
10. september 2011 - 20:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Asp.net

Hej Eksperten.dk

Det er sådan at jeg skal til at valg om jeg vil have php eller .net men jeg vil høre jer om der er nogle god programmer til .net og man kan bare have det køre på sin computer ligesom wamp - server , om der er noget til .net :)  ?

Spørger hvis der er mere :) i gerne vil vide eller sådan :)
Avatar billede keysersoze Guru
10. september 2011 - 20:29 #1
Visual Studio eller WebMatrix til at udvikle i. VS har indbygget webserver, ellers installer IIS såfremt det er med din Windows-version.
Avatar billede tobrukDk Novice
10. september 2011 - 20:32 #2
okay kan du giv nogle links til hvor jeg kun hent dem ??
Avatar billede tobrukDk Novice
10. september 2011 - 21:34 #4
Takker mange gerne !. vil du have noget for det?
Avatar billede keysersoze Guru
10. september 2011 - 22:26 #5
svar :)