Avatar billede larskhansen Nybegynder
09. september 2011 - 13:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

C# console i Task Scheduler...

Hej eksperter,

Jeg har en C# console app som skal køre i Task Scheduler under "System" brugeren.

Den C# starter et program, cscp.exe, i en Process process = new Process();

Det virker fint når jeg i TS kører den under mit eget brugernavn. Men når jeg så vælger "system" brugeren fejler den...

Hvorfor?

Mvh,

Lars Hansen
Avatar billede bvli Praktikant
09. september 2011 - 13:20 #1
Måske system-brugeren slet ikke har rettigheder til at bruge Process.Start()? Hvordan opfører den sig, hvis du siger den skal køre med dine egne credentials?
Avatar billede bvli Praktikant
09. september 2011 - 13:21 #2
Sorry - jeg er træt. Du skriver jo at du har prøvet det. Prøv evt. at pakke kaldet ind i en try, catch, og skrive den exception du får  ud i en fil (hvis du har rettigheder til det) - ellers EventLoggen.
Avatar billede bvli Praktikant
09. september 2011 - 13:29 #3
I øvrigt pudsigt - jeg lavede et testprogram og fik faktisk en dialogboks om at programmet ikke var "Verified". (Det får jeg ikke når jeg kører det direkte fra kommandolinjen).

Windows veje er uransalige.
Avatar billede larskhansen Nybegynder
12. september 2011 - 12:24 #4
Fandt en anden løsning som virker. Implementerede det i selve koden frem for at starte en process...