Avatar billede mt-digital Nybegynder
09. september 2011 - 11:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Drupal udvikler søges til partnerskab

mt digital er en international online medie udgiver, med kontor i København nær Nørreport st.
Vi søger lige nu erfarne Drupal udviklere og "skinnere", med tid og lyst til at deltage som partner i en række nye medier. Vi arbejder i små hold, hvor hvert hold inkluderer én grafiker, én Drupal udvikler og et antal webredaktører og skribenter. Alle parter arbejder selvstændigt fra eget hjem eller kontor. Over hvert hold sidder en organisation som varetager alt kommercielt og juridisk arbejde, samt marketing, økonomi, marketing, administration osv.
Vi opbygger et stort netværk af medier og har en plads til dig, hvis du besidder lysten og de rette evner.

VI SØGER:
Vi søger lige nu erfarne Drupal udviklere og "skinnere". Vi kan tilbyde dig at blive del af et hold med en dygtig grafiker og passionerede redaktører og skribenter. Som en del af dette hold vil du få partnerskab i alle de medier, som du er med til at udgive sammen med os. Holdet omkring dig vil tage hånd om alt andet - du skal kun tage hånd om opsætning og skinning af en Drupal installation til de enkelte medier.

VI KAN TILBYDE:
Dygtig grafiker, redaktører som vil tage hånd om den daglige drift af medierne, heriblandt tilføje indhold og administrerer og supportere dets brugere m.v.
Vi har en kommerciel afdeling, som har erfaring med medieudgivelse og som ved, hvordan man tjener gode penge på online medie drift. Annoncering for mediet i både interne og eksterne netværk. Adgang til vores netværk af dygtige Drupal udviklere og sparringspartnere. Plads og mulighed for at udvikle og udfordre dine kreative ideer og færdigheder.
Og ikke mindst giver vi dig en unik mulighed for at udvide dit CV og din portefølje.

VI FORVENTER AF DIG:
Du har erfaring med Drupal "skinning"/"theming" og kender Drupal godt og dybt.
Du har erfaringer med modulerne Views og Panels og forstår at udnytte Drupal communitiet til at finde nye relevante moduler.
Du kan konvertere en PhotoShop .psd fil til et fuldt funktionelt Drupal tema.
Du kan læse, skrive og snakke flydende engelsk.

DIT ENGAGEMENT OG LØN:
Din eneste investering vil være tid og engagement. Vores hold konstrueres fleksibelt, så du vælger selv, hvor meget tid du investerer i dette projekt. Din løn vil bestå i ejerskab og på sigt udbytte fra de enkelte medier du deltager i.

Hvis du har spørgsmål eller er interesseret i at lære mere om os og mulighederne for et samarbejde, så skriv en email til partner@mtdigital.dk. Så kan vi opsætte en Skype konference og introducere dig til konceptet og vores arbejdsgange.
Avatar billede mt-digital Nybegynder
10. september 2011 - 22:29 #1
bump
Avatar billede mt-digital Nybegynder
08. november 2011 - 00:18 #2
Luk