Avatar billede Slettet bruger
07. september 2011 - 12:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Design af website

Hej eksperter,

Jeg vil høre om der er nogen af jer fantastiske grafikere, der vil kunne udarbejde et design lidt ála dette: http://www.4templates.com/website-templates/724215599-WT00701CY/

Dog måske mere sportsrelateret - Håber på hjælp.

Der gives 200 point for løst opgave.
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. september 2011 - 13:01 #1
1. Der skal nok mere kød på benene
2. Tror det er svært at få en designer til at lave den opgave for point
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2011 - 13:13 #2
Mm.. Måske - Håber der er en venlig sjæl, der ikke skal have noget for det, foruden de point der kan gives på exp.dk.
Avatar billede Himbear Nybegynder
07. september 2011 - 14:05 #3
Lad os se, men jeg tror at Michael har ret. Ellers koster skabelonen jo ikke ret meget :-)
Avatar billede kjeldsted Novice
18. september 2011 - 11:29 #4
Dén får du da nok ikke løst billigere end templaten :o
Og den er jo faktisk ret billig. Så snup da den.
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2012 - 12:27 #5
Lukker