Avatar billede timmies Juniormester
07. september 2011 - 11:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

data fra hjemmeside

Hejsa,

Jeg har en kode der henter noget kode fra en hjemmeside. Er der nogen der ved om det bliver registreret som et hit på hjemmesiden?

Mvh
Kim
Avatar billede tobrukDk Novice
07. september 2011 - 12:45 #1
hvordan man du som hit på hjemmesiden??
Avatar billede tobrukDk Novice
07. september 2011 - 12:45 #2
hvordan mener du ?
Avatar billede timmies Juniormester
07. september 2011 - 13:05 #3
altså hvis jeg køre mit program som henter html-koden på hjemmesiden. Vil hjemmesiden registrere det som om der er en der har været inde på siden?
Avatar billede nissen2630 Novice
07. september 2011 - 13:44 #4
Der vil til enhver tid stå i loggen for den pågældende server at netop din ip har været inde på adresses og hvad der er hentet.
Avatar billede arne_v Ekspert
07. september 2011 - 14:49 #5
Hvis de taeller alle sidevisninger, saa taeller det med - dit program er principielt ikke anderledes end en browser.

Men hvis de frasorterer robotter, saa er det muligt at din hentning ogsaa bliver frasorteret.
Avatar billede arne_v Ekspert
14. oktober 2011 - 23:57 #6
Tid at faa afsluttet her?
Avatar billede timmies Juniormester
16. juni 2015 - 12:15 #7
.
Avatar billede timmies Juniormester
16. juni 2015 - 12:16 #8
.