Avatar billede Marber Nybegynder
06. september 2011 - 12:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Min slettet post er forsvundet fra Outlook Express

Mappen "slettet post" er helt tom! og jeg kunne ikke slette nye mails fra min indbakke. Så læste jeg her på siden, at man kunne komprimere mapperne og det hjalp lidt for nu kan jeg godt slette post, men mappen syner stadig tom, kun de nyligt slettede mails er at finde der. Det mystiske er, at jeg godt kan søge gamle slettede mails i slettet post mappen...hvis jeg søger på specifikke navne...??? -så de må jo ligge der, men hvorfor kan jeg så ikke se dem?
Jeg har også kigget i min papirkurv og fandt en slettetpost.bak fil som jeg gendannede....det er bare ikke kommet i min mailbox (jeg HAR genstartet)og nu er det også væk fra papirkurven...!
Jeg vil frygtelig gerne have min slettet post tilbage da der ligger vigtig information...
Jeg er er spade til det med IT (det har I sikkert gættet(!) så jeg er taknemmelig for lidt hjælp, -hvis der er noget at gøre...
Avatar billede vejmand Juniormester
06. september 2011 - 12:20 #1
Hmmm, ærgeligt du gendannede .bak filen fra papirkurven. Ellers kunne du ha brugt fremgangsmåden, som er brugt her: http://forum.tdc.dk/t5/Mit-TDC/Komprimering-af-mails/td-p/30249

Måske, hvis du laver en systemgendannelse fra før du gendannede .bak filen......måske den så dukker op i papirkurven igen, men jeg tror det ikke.
Men der sker ikke noget ved at forsøge.
06. september 2011 - 12:29 #2
...Jeg vil frygtelig gerne have min slettet post tilbage da der ligger vigtig information...... ??? Mener du virkelig at du normalt har vigtig information i "slettet post" ???

--

Har du MEGET i din Mail ?

Mener der er en ikke nærmerer grænse, for hvor stor mail 'boxen' må være i OE (Outlook Express)... så kan/vil der ske underlige ting og sager...
Avatar billede Marber Nybegynder
06. september 2011 - 14:07 #3
Ja det lyder måske dumt at jeg har "vigtig" infomation i min slettet post, men jeg får/har rigtig mange mails hver dag og hvis de ligger i min indbakke, kan jeg slet ikke overskue det... så derfor ligger i de slettet post...har før brugt "kladder" men for 1 år siden forsvandt den pludselig... så derefter har jeg været lidt bange for at bruge kladdemappen... men det forsvindingsnr. kan åbenbart ske i alle mapper...:o(
Men JA jeg har mange mails liggende og måske er det derfor det driller...men at det ligefrem skulle fjerne hele mappen, er da underligt...
Nå, men må se om der ske noget hvis jeg laver en systemgendannelse...
TAK for hjælpen under alle omstændigheder :o)
06. september 2011 - 17:07 #4
Som jeg læser det:
"Jeg har ikke plads på mit bord til alle de vigtige papirer - så jeg lægger en del af dem i skraldespanden med det samme - så kan jeg se på dem senere..." - det lyder jo ikke speciel smart ???

Du kan altid oprette mapper/undermappe i OE og så mere eller mindre manuelt selv fordele ...

Systemgendannelse vil sansynligvis ikke give noget brugbart...
Avatar billede Marber Nybegynder
21. september 2011 - 15:13 #5
lukket
Avatar billede vejmand Juniormester
21. september 2011 - 16:20 #6
Fandt du dem?