Avatar billede Roc Nybegynder
05. september 2011 - 22:53 Der er 3 kommentarer

Ny computer m. Windows 7

Hej

Er ved at købe ny computer med Windows 7 installeret. Hvordan får jeg alle mine filer, billeder og alle e-mails fra Outlook fra min nuværende computer med Windows XP og over på den nye computer?

Havde forestillet mig at man lagde alt over på en ekstern harddisk og så flyttede indholdet over på den nye computer? Eller vil det volde problemer af nogen art?

Vejledning i hvordan man rent praktisk gør efterlyses.

Tak

Hilsen
Roc
05. september 2011 - 22:57 #1
Velkommen til E. ...

Nu skriver du Outlook ? Er der tale om XP "Outlook Express" eller "MS Outlook" fra M$ Office pakken ?
Avatar billede Roc Nybegynder
05. september 2011 - 23:06 #2
Det er Microsoft Office Outlook jeg har.
05. september 2011 - 23:52 #3
... så skal du under alle omstændigheder have "Microsoft Office Outlook" instaleret på den nye "kværn" ...

--

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...