Avatar billede TonZe Nybegynder
03. september 2011 - 19:44 Der er 1 kommentar

Asus N53SV-SX433V- Problemer med at skifte fra bærbaren til TV.

Hejsa.

Har lige købt ny computer med GeForce 540M i og er ikke særlig god til at bruge nVidia, men har dog rodet lidt med det, uden held. Men her er problemet:
Sætter HDMI kablet i min computer, skifter over på HDMI4, sker intet.. Var også HDMI4 med min gamle computer og har prøvet at skifte imellem de forskellige på TV'et, men uden held. Er simpelthen umuligt at få billede på TV'et, har prøvet alle muligheder med Windows tasten + P, ingen af de muligheder virkede. Har opdateret grafikkortet nu, og stadig samme sorte skærm som altid.

En der kan fortælle mig hvordan jeg skifter skærm så jeg kan få billede på mit TV over min bærbare? :/
03. september 2011 - 22:14 #1
... vi kan så gætte på at der er tale om WIN7 ?

Kan du vælge 'noget' med Windows tasten + P ?

Ændre opløsningen til MEGET mindre - så er du mere sikker på TV'et kan håndtere det...