Avatar billede Smorkongen Nybegynder
02. september 2011 - 10:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skærm til web design

Står og skal have en ny skærm.
Udmiddelbart skulle det bare være en med eips panel( har fået utrolige gode anmeldelser, og er en skærm lavet til grafiker og fotografer).

Men hvad er egentlig den bedste skærm når de gælder webdesign? Burde man i præncippet ikke have en skærm som ligger sig så tæt som muligt på hvad massen har, da der er en makant forskel i farve. ??
Avatar billede jokkejensen Novice
02. september 2011 - 12:12 #1
Jo du har ret, en designer der skal sende ting til tryk, har brug for en skræm med korrekt farve angivelse.

en webudvikler bør altid designe/udvikle til laveste fællesnævner, så alle kan være med, så nytter det ikke noget du sidder med en eizo color edge skærm og laver nogle fine gradienter, der slet ikke kan ses på vores standard lorte samsungskærme etc.

vh
/J
Avatar billede Smorkongen Nybegynder
02. september 2011 - 14:33 #2
Super så er min tanke ikke helt gal, men er der så nogle der ved hvilken skærm flest bruger (type, eller en form for opsætning eller tredje ting ?

Der er må være nogle webudviklere herinde ? Hvad bruger i ?
Avatar billede Smorkongen Nybegynder
20. januar 2012 - 19:07 #3
lukker