Avatar billede sorohoj Nybegynder
02. september 2011 - 10:44 Der er 3 kommentarer

Bærebar hopper af trådløst internet

Hej

Jeg har lige købt en Asus U36S til brug på studiet.
men der har desværre været nogle problemer med den, den hopper blandt andet af det trådløse internet. Der kan gå alt fra 2 min til en halv time før den hopper af, jeg kan kun få det til at virke igen ved at genstarte den. Den kører win7.

Alle andre computer (Der er 5 andre bærebare) har ingen problemer med nettet.

Håber I kan hjælpe. (:
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
02. september 2011 - 11:05 #1
Hej Sorohoj

Har du prøvet at opdatere dine drivere?
http://support.asus.com/Download.aspx?SLanguage=en&m=U36SD&p=3&s=289
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2011 - 21:47 #2
Prøv evt. at ændre strømstyringen, så windows ikke kan slukke for det trådløse (for at spare strøm).

Denne "guide" er nok ikke korrekt. Sidder ikke lige foran en win7 maskine:

Kontrolpanel -> Network and sharing center -> manage network adapters -> højreklik på trådløst netkort, vælg egenskaber -> avanced/konfigurer -> strømstyring -> slå tilladelsen til at windows kan slukke det trådløse netkort fra.
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
28. maj 2014 - 10:10 #3
Afmelder overvågning pga af spørgmålets alder og manglende feedback fra anmelder.
Hvis der er spørgsmål til mit indlæg, så er du velkommen til at skrive direkte til mig.