Avatar billede linux_noob Nybegynder
01. september 2011 - 21:26 Der er 1 løsning

Hvordan får jeg memcache på min Qnap 219p+ ?

Hej med jer,

Jeg har sådan en sag her:
http://www.qnap.com/pro_detail_feature.asp?p_id=182

Jeg kunne godt tænke mig at få memcached  på PHP'en på den, men er meget usikker på hvordan, da jeg slet ikke er en haj til linux og først er ved at lære det.

I det hele taget kunne jeg godt tænke mig at installere nogle flere extensions til php så som mcrypt også.

Jeg logger på NAS'en via putty og kan installere den vej, da der nok ikke er lavet nogen former for QPKG pack endnu.

Nogen der kan guide mig lidt eller meget ? :)
Avatar billede linux_noob Nybegynder
13. september 2011 - 18:11 #1
Done