Avatar billede ChickSylar Nybegynder
01. september 2011 - 09:05 Der er 9 kommentarer

Grønne linjer i word, Jeg vil bare gerne lave mellemrum.

Hej, jeg har et problem. Jeg skal lave en IT opgave.
Det her skal ind i word uden nogle grønne linjer.

"DTP                      Introduktion til layout, Lene Theill"

Altså i mellemrummet er der grønne linjer. Hvordan får jeg dem væk? Det er menningen teksten skal være lidt væk fra hinanden.

Tak på forhånd,
mvh.

ChickSylar
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. september 2011 - 09:12 #1
hvorfor bruger du ikke TAB i stedet for mellemrum?
Avatar billede ChickSylar Nybegynder
01. september 2011 - 09:16 #2
Hvordan bruger man TAB?
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. september 2011 - 09:35 #3
Tab bruges til at flytte kursuren et stykke ind på linien i stedet for at bruge mellemrums tasten som nettop giver de små grønne bølger bruges også til at flytte i rammer og lignende.
hvis du ikke ved hvor den er er det tasten med pile i begge retninger under ½ og 1 tallet i øverste venstre hjørne.
Avatar billede js_delphi Nybegynder
01. september 2011 - 09:35 #4
Trykker paa TAB (knappen med to pile i hver sin retning) i stedet for mellemrum...
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. september 2011 - 09:37 #5
Avatar billede ChickSylar Nybegynder
01. september 2011 - 10:21 #6
Tusind tak for hjælpen :) :)

Ha' en forsat god dag.
Avatar billede pstidsen Novice
01. september 2011 - 10:28 #7
Den grønne streg er grammatikfejl, da Word har registreret at du har lavet flere mellemrum (bar til oplysning)
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. september 2011 - 10:50 #8
Sådan lukker man ikke en tråd du skal bede den der gav dig hjælpen om at lægge et svar som du så accepterer
Ps hvis det var min hjælp? så skriver du selv et svar jeg samler ikke point:-) men så er spørgsmålet lukket.
Avatar billede Poko1 Ekspert
30. november 2011 - 12:20 #9
Har du tænkt dig at lade tråden stå åben?? :-(