Avatar billede Projekt1 Nybegynder
31. august 2011 - 13:40 Der er 3 kommentarer

Talknuser søges til Projekt 203

Mit navn er Daniel Danielsen og er konceptdesigner på Projekt 203.

Jeg søger en taljonglør til mit projekt, der er i opstarts fasen.

Har hårdt brug for at kunne vise nogle tal og sat det rette betegnelser på indtægter og udgifter for en mulig investor.

Jeg har ingen økonomi, men der kan forhåbentligt på sigt blive tale om et længerevarende samarbejde.

En person med erfaring for Mikrotransaktioner, Websalg, Applikationer, Banner reklame og Kampagne salg vil være at foretrække.

Ser frem til at høre fra dig

Kontakt:

danieldanielsen73@gmail.com
Avatar billede japping Nybegynder
01. september 2011 - 21:17 #1
Hej,
Jeg har ikke hørt om projekt 203 før, men da jeg er Civilingeniør, mener jeg at være en talknuser.

Hvilken type beregninger har du specielt brug for ?
Avatar billede Projekt1 Nybegynder
02. september 2011 - 09:03 #2
Jeg har lavet et par opslag med navnet Projekt 203, der dog blot er en arbejdstitel. Det kan være at det er dér du har set titlen.

Det korte kryptiske svar er at jeg har brug for at finde værdien af "1"

Forklaringen er at jeg i mit projekt mangler at få lavet et regnskab før jeg går ud og leder efter investor.

Kræver dog at du bliver involveret i hele herligheden. Som nævnt så omhandler det: Mikrotransaktioner, Websalg, Applikationer, Banner reklame og Kampagne salg

Jeg er blot designeren og ikke forretningsmand, så jeg står meget svagt på økonomien i det.
Avatar billede Projekt1 Nybegynder
13. september 2011 - 12:00 #3
Mange tak for alle henvendelserne, jeg skal nok vende tilbage til alle. Der har været rigeligt at se til efter messen i forum.

Daniel