Avatar billede tckaae Nybegynder
30. august 2011 - 16:53 Der er 4 kommentarer

Genskab data fra ekstern harddisk

Min kone har tabt vores eksterne harddisk på gulvet. Så nu er det umuligt at få adgang til harddisken. Så er der nogen, der kender et godt firma i Odense el. omegn, som kan reparere eller genskabe data fra en sådan harddisk.
Det drejer sig om vores fotos fra de sidste 8 år, så det er ret kriminelt.
Avatar billede irve Praktikant
30. august 2011 - 17:18 #1
Du skal være velkommen til at sende den til mig i København.
Kender desværre ikke nogen i Odense.

Kan du hører disken spinde rundt når du sætter den til?
Kommer der nogle 'nye' lyde fra den ?
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2011 - 17:21 #2
Avatar billede tckaae Nybegynder
28. november 2011 - 17:44 #3
Tak for hjælpen. Heldig havde konen gemt de flestw af billederne på en anden pc. Og så måtte vi ellers ud at købe en ny ekstern harddisk.

SÅ jeg vil gerne lukke dette spørgsmål.

v h T C Kaae