Avatar billede thomasmyg Nybegynder
30. august 2011 - 12:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

FTP og passive mode

Jeg er ikke helt sikker på jeg har valgt den rigtige kategori. Men problemet er at når jeg logger på min ftp med filezilla, så skal der nogen gange mere end et forsøg til og få mappelisten frem på min ftp. Bruger jeg IE til og logge på min ftp så er der ikke nogen problemer, vælger jeg så derimod og vise min ftp i windows explorer så får jeg denne her fejl.

http://peecee.dk/upload/view/324473

Jeg bruger MS' indbygget ftp i IIS og jeg har åbnet porte til passive mode.

Er der nogen forslag til hvordan jeg kommer fejlen til lives?
Avatar billede jokkejensen Novice
30. august 2011 - 12:17 #1
åben for både 21 og 22, og drop passive mode ?
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
30. august 2011 - 12:26 #2
Kan du forklare hvorfor?
Avatar billede jokkejensen Novice
30. august 2011 - 14:46 #3
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
31. august 2011 - 09:56 #4
Jeg har googlet det lidt og jeg har fundet denne her fra MS, http://support.microsoft.com/kb/555022 og har udført den, men jeg får stadig samme fejl.
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
08. september 2011 - 14:04 #5
Lukker spørgsmålet og lever med problemet indtil videre.