Avatar billede nikoli Nybegynder
27. august 2011 - 16:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Review Logo

hej jeg tænkte lige om i kunne hjælpe mig med at lave nogle små mærker lige som dem her der er neden under prodroduktet http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=489882
der er skal bare være en høg og så en guld kræns og et andet der har samme baggrund og ligner bare bare med en sølv og så det samme med bronze og en med et svensknøgle og en høg  og tilsidst en med et wc med en høg på de skal alle være de samme på de her pukter

farverne: angående farverne skal de være lyse og ikke skrigende så helst ikke farverne lysegrøn pink og ligende

bagrunden og layout for billedet
høgen skal være der ellers er det bare motivet der skal skiftes ud

her er hvad der skal stå under motivet

hos guld grænsen skal der stå: 100 % Perfect

hos sølv grænsen skal der stå: Super Product

hos bronze grænsen skal der stå: Good

hos svensknøglen skal der stå: Needs Work

hos wcet skal der stå:  Useless

ps. i Toppen af hver billed skal der stå:Techhawks
Avatar billede nikoli Nybegynder
27. august 2011 - 16:45 #1
der skal også være et diamant logo med ørn over og techhawks øverst

hos diamanten skal der stå: Product of the year ( eller ligende noget der lyder som om at det er utrolig sjældent at det bliver givet og er det bedste af det bedste)

teksten om productet skal stå nederst
Avatar billede nikoli Nybegynder
27. august 2011 - 17:59 #2
kan i hjælpe mig?
Avatar billede nikoli Nybegynder
27. august 2011 - 18:28 #3
med diamant
Avatar billede nikoli Nybegynder
28. august 2011 - 08:19 #4
og guld sølv og bronze og w og skruenøgle kræns
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
28. august 2011 - 15:03 #5
Hi ,
  We are a small team of graphics designer , web developpers ..
  We can help you with task for your logo ..
Write to me to :info@ronplex.com
and I will send u a list of previous work in graphics design
We are an IT company here in Cph.
Best regards
Avatar billede nikoli Nybegynder
07. november 2011 - 16:50 #6
fghfgh