Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
26. august 2011 - 15:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Intel programmer

Jeg har 3 programmer installeret, Intel Rapid lagringsteknologi, Intel kontrolcenter, Intel styringsmonitor komponenter, hvad skal de bruges til og er de nødvendige?
Avatar billede Blueeyez Mester
26. august 2011 - 16:50 #1
Den første er til raid de 2 andre ved jeg ikke, jeg selv installere KUN driver til mit hw.. alt det andet er unødvendigt (Har jeg erfaret)
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
26. august 2011 - 17:00 #2
Jeg køre ikke Raid jeg har kun 1 HDD.
Avatar billede Blueeyez Mester
26. august 2011 - 17:17 #3
Ja, men fordi din pc understøtter det.. men som sagt, så behøver din pc kun driverne til sit hw..
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
26. august 2011 - 20:18 #4
Jeg har afinstalleret det hele og jeg kan ikke mærke forskel. Smid et svar.
Avatar billede Blueeyez Mester
27. august 2011 - 20:57 #5
Det får du her :)

Et godt råd fra min side er programmet revo unisntaller i følgende program kan du fjerne programmer avanceret (Det er gratis) og derved få fjernet alle filer som er kommet på din pc fra programmet (Kræver du begynder og gå lidt op i det).. du kan os bruge Ccleaner som os kan gøre en del :)