Avatar billede stinepretty Nybegynder
26. august 2011 - 12:43 Der er 6 kommentarer

Hjæælp - jeg kan ikke få installeret mit trådløse net!!! :(

Hej derude,

Når jeg sætter installationscd'en i, siger den jeg skal deaktivere mit netværkskort... Det synes jeg jeg har gjort, og har jo ikke trådløst net i forvejen, men den bliver ved med at sige jeg skal slukke for lortet, og det forstår jeg simpelthen ikke :(

Nogen der kan hjælpe????? :)
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
26. august 2011 - 12:50 #1
Hvordan deaktivere du dit netværkskort? :)
Avatar billede stinepretty Nybegynder
26. august 2011 - 12:52 #2
Ja, men det ved jeg jo ikke?? Det trådløse netværkskort plejer jeg bare at kunne slukke ved at rykke på knappen på computeren (og nej, jeg er ikke it-nørd, som du nok kan høre, he he)...
26. august 2011 - 13:08 #3
Bare til en anden gang ->
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
26. august 2011 - 14:38 #4
Stinepretty ->

jeg skal lide vide hvilket styresystem du bruger. Vista, XP, Windows7? :)

Det er lidt forskelligt i de forskellige styresystemer. :)
Avatar billede 220661 Ekspert
26. august 2011 - 15:10 #5
Man må under alle omstændigheder kunne deaktivere det i enhedshåndteringen.
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
26. august 2011 - 16:34 #6
Ja, det er også det jeg ville fortælle hende, men hvis hun ikke ved hvor det er henne, bliver jeg nødt til at forklare hende det.

Og det er lidt svært, hvis jeg ikke ved hvilke styresytem det er.

Eller kan man tilgå Enhedshåndtering under Start -> Højre-klik Denne Computer -> Manage/Administrer -> Enhedshåndtering (I venstre side står det) -> Netværk -> Deaktiver dit Wireless kort :)