Avatar billede tobrukDk Novice
26. august 2011 - 10:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

fejl i min blog - database

hej

Jeg kun godt tænke mig at inde i min database der SKAL jeg selv lave den her; http://klanroga.dk/dato.png

man bliver sådan lidt træt at skulle ind og sæt det på er der ikke nogle måde at gør sådan at den bare gør det af sig selv.

jeg har fundet en guide på youtube. hvor jeg fik hjælp fra det.

er pæn ny i mysql database. :)

Håber du kan hjælp mig :)
Avatar billede majbom Novice
26. august 2011 - 21:25 #1
hvad mener du med at du selv skal sætte den?

hvornår og hvorhenne er det et problem?
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2011 - 22:03 #2
Default value: CURRENT_TIMESTAMP
- så sættes feltet automatisk til den øjeblikkelige dato/tid ved insert.