Avatar billede Slettet bruger
25. august 2011 - 11:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Salgsmail i Outlook 2007

Hej

Jeg er blevet spurgt af mine kollegaer, om der er muligt at lave en "smart" salgsmail med farver og billeder der kan sendes fra deres outlook 2007 mail.

Jeg har hørt, at Microsoft har fjernet muligheden for at implementere HTML i en mail der sendes Outlook 2007. Det det er i hvert fald ikke muligt at gøre det på samme måde som i Outlook 2003.

Er der nogen herinde der har en ide til, hvordan man kan løse opgave. Så man ikke skal bruge enten mailchimp eller emailvision. Da sælgerne gerne vil sende mail fra deres egen mail.

Har læst nogle andre svar på samme spørgmål, men har ikke fundet et svare der kunne bruges.

På forhånd tak
Avatar billede Tryphon Nybegynder
25. august 2011 - 12:26 #1
Jeg ville bruge brevfletning i Word.

Lav al grundarbejde i Word og lad Word sende via Outlook 2007.
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2011 - 11:56 #2
Er det ikke muligt at gøre uden at bruge Word? Mailen skal bruges til salg af bruttolønsordninge, med billeder af det IT udstyr og mobiltelefoner osv. Og Word er ikke det stærkestes program at lave etn grafisk opsætning i.
Avatar billede Tryphon Nybegynder
26. september 2011 - 13:46 #3
Så må det være en mail via PowerPoint el. lign. og noget send via VBA. Jeg kan desværre ikke hjælpe her. Måske andre kan.
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2012 - 10:20 #4
Okay.
Jeg må finde noget at at sende fra mailchimp eksempelvis