Avatar billede -mads2003- Nybegynder
24. august 2011 - 22:46 Der er 2 kommentarer

1go.dk FTP login

Hej

Jeg har en hjemmeside på www.1go.dk , men jeg kan simpelthen ikke tilgå hjemmesiden via. FTP... Nogle løsningsforslag???
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
25. august 2011 - 08:32 #1
Du bliver nødt til, at fortælle hvad problemet er? :)

Er det FTP der laver en fejl. Hvis det er - så skriv hvad fejlen er :)
Avatar billede tobrukDk Novice
13. september 2011 - 09:45 #2
Du bliver altså nøde til at forklare bedre hvad der ske og hvad den gør ? eventuell tag et billede af det? så kunne det måske hjælp os andre lidt bedre,