Avatar billede hnto Nybegynder
23. august 2011 - 11:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

problemer med call i VBA

jeg har et lille scriåpt der kalder en batfil på et serverdrev.

denne er:
shell "Y:\1. Assets - jpg billeder fra SL billeddatabase\Billeder\imagepath.bat"

all de andre call kommandoer til dette drev virker fint, men denne batfil indeholder en længere proceskørsel som åbenbart ikke iniieres rigtigt. ved step into i scriptet kommer der dog en dospromt i ca. 2 sekunder hvorefter den forsvinder igen uden tilsyneladende at have kørt kommandoerne. Batfilen virker dog fint ved at klikke på den direkte i serverdrevet så hvor er det lige fejlen er ?
Avatar billede jensen363 Forsker
23. august 2011 - 11:28 #1
Avatar billede hnto Nybegynder
24. august 2011 - 10:52 #2
det hjalp da lidt, men nu kan den ikke slete biblioteket igen vai RmDir kommandoen..

Private Sub UpdateImagePath_Click()
Dim folderexist As String
shell "S:\PMT\PMT2011\Import\copy_imagepath.bat"
shell "Y:\1. Assets - jpg billeder fra SL billeddatabase\Billeder\imagepath.bat"
NotOk:
If Dir("Y:\1. Assets - jpg billeder fra SL billeddatabase\Billeder\zzdonezz\", vbDirectory) = "" Then
GoTo NotOk
Else
DoCmd.OpenQuery "QryImagePathSZ4_Delete"
DoCmd.OpenQuery "QryImagePath_ReplacePath"
DoCmd.OpenQuery "QryImagePath_ReplaceBackslash"
DoCmd.OpenQuery "QryImagePath_EANNodots3"
RmDir "Y:\1. Assets - jpg billeder fra SL billeddatabase\Billeder\zzdonezz"
End If
End Sub
Avatar billede hnto Nybegynder
02. juni 2012 - 16:54 #3
har været syg i længere tid derfor har der ikke været aktivitet fra min side. Er nu klar igen så venligst blot besvar så giver jeg point, da sagen ikke længere er aktuel
sorry...
Avatar billede jensen363 Forsker
04. juni 2012 - 09:11 #4
No problemo
Håber du er på højkant igen