Avatar billede stigma Nybegynder
22. august 2011 - 20:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flash AS3

Hej.

Jeg er i færd med at lave et upload script med Flash, PHP og JavaScript. Jeg har dog lidt problemer med henvisning til de forskellige filer.

Jeg har uploader.swf og uploader.php, som ligger i den samme mappe, og når de ligger i samme mappe ville jeg mene at jeg skulle kunne requeste min PHP fil på følgende måde:
var uploadScript:URLRequest = new URLRequest("imgupload.php");

Men dette giver blot en fejl (Error #2044: Unhandled IOErrorEvent:. text=Error #2039: Invalid remote URL protocol. The remote URL protocol must be HTTP or HTTPS.) - Men hvis jeg derimod bruger stien: "http://localhost/musik/dev/imgupload.php" - Så virker det fint.

Er der nogen der kan forklarer hvorfor det ikke kan lade sig gøre som først nævnte metode?

Jeppe
Avatar billede majbom Novice
22. august 2011 - 21:02 #1
fordi den forventer at få en komplet URL - jeg er overhovedet ikke inde i flash og AS, men det er hvad jeg lige kan læse mig frem til i adobes livedocs.

den er nok lavet til at kunne hente filer der ligger andre steder end lokalt...
Avatar billede stigma Nybegynder
30. november 2011 - 00:52 #2
Hey splazz - Ka du ikk smide et svar? :)
Avatar billede majbom Novice
30. november 2011 - 08:01 #3
fik du det løst?
Avatar billede stigma Nybegynder
30. november 2011 - 08:43 #4
Ja - Og det var rigtigt som du sagde, det er bare mig der slet ikke har læst funktionen :p Den hedder jo endda URLRequest :)
Avatar billede majbom Novice
30. november 2011 - 09:37 #5
præcis ;)

tfp :)