Avatar billede le104 Novice
20. august 2011 - 11:06

Tabulatorer

Jeg har installeret Google Cloud Connect, så jeg automatisk lægger nye og opdaterede Office-filer op i skyen.

Jeg har et Word-dok. med tabeller, som man normalt kan skrive i med tabulatorindrykning ved at trykke Ctrl+Tab. Den funktion virker ikke mere.

Det kan nu ikke lade sig gøre overhovedet at bruge Tab i tabeller. OK i alm. tekst.

Hvordan får jeg den mulighed tilbage?
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Tag et kursus i Word og øg effektiviteten

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester