Avatar billede mason Nybegynder
19. august 2011 - 14:16 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Template med forskellig grafik på side 1 og 2

Hej, jeg har oprettet en Word template, med grafik i min header.
Normalt skal det være sådan at denne grafik automatisk gentages på alle efterfølgende sider, hvilket det også gør.

Men nu skal jeg lave en template hvor denne grafik kun skal være på side 1, og når man går ned på side 2 skal der være en ny grafik, som gentages på alle efterfølgende sider.

Jeg har gennemgået Word og Word Help med en stor lup, men uden held.

Kan nogen hjælpe med dette?
Mange hilsner
Avatar billede supertekst Ekspert
19. august 2011 - 14:48 #1
Hvilke version?

Søg efter "Speciel side 1"
Avatar billede supertekst Ekspert
19. august 2011 - 14:50 #2
Nok nærmere sektionsskift mellem side 1 og 2 - uden samme sidehoved
Avatar billede agf2413 Nybegynder
20. august 2011 - 01:02 #3
Som supertekst rigtigt siger kan man sætte hak ved Speciel side 1.

i word (office) 2010:
>Indsæt
>Sidehoved
> Tom side hoved (eller hvad du ønsker)
> under design der nu kommer frem er der til højer et sted der står: "Speciel første side" hvor du kan sætte et hak.

Håber det hjalp lidt, hvis ikke beklager jeg ;)
Avatar billede mason Nybegynder
20. august 2011 - 19:56 #4
Fantastiak! Det var jo lige det der skulle til.
Tusind tak for hjælpen. Lægger I svar, så deler jeg pointene mellem jer :-)
Avatar billede agf2413 Nybegynder
20. august 2011 - 22:58 #5
Her er svar.
Er glad for det hjalp.
Avatar billede supertekst Ekspert
20. august 2011 - 23:29 #6
do herfra..