Avatar billede magger Novice
18. august 2011 - 04:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Adgang til phpbb på ipad2

Jeg har et phpbb, jeg tit besøger, men af en eller anden årsag kan jeg ikke komme ind på siden med min nyindkøbte ipad2. Der kommer ikke nogen fejlmeddelelse - siden står bare til indlæsning lige meget hvor længe jeg venter (5-6 minutter). Fra iPhone og ipad1 er der ingen problemer.

Er der mon en setting eller lign. et eller andet sted, jeg skal have slået til/fra??

Pf tak.

/magger
Avatar billede Cypern Nybegynder
18. august 2011 - 08:49 #1
Køb en Android tablet, det er open source :-)
Avatar billede magger Novice
19. august 2011 - 09:56 #2
Hmm... slet ingen forslag til, hvordan jeg får adgang til den webside? Altså lidt mere konstruktive? ;-)
Avatar billede JanChristensen Nybegynder
01. september 2011 - 01:03 #3
Forslag:
Prøv at sætte dit forum op med forumrunner http://www.forumrunner.net/ og se om det hjælper med din ipad2 ?

Forumrunner skriver flg. på deres side:

"Currently, Forum Runner supports the iPhone, iPod Touch, and iPad as well as Android OS devices. We plan to support other devices such as Blackberry and Windows Mobile in the future."

Så måske er det værd at forsøge. :)
Avatar billede magger Novice
17. september 2011 - 04:00 #4
Tak for forslag.

Jan: Det er (desværre) ikke mit eget forum, men bare et jeg dagligt besøger.

Problemet blev løst ved at slå 'Bloker ekstra vinduer' fra i Indstillinger under Safari. Nu fungerer det i hvert fald.

/magger