Avatar billede Pjevs57 Nybegynder
17. august 2011 - 20:31 Der er 1 kommentar

Mailsynkronisering Nokia N86

Hej.

Jeg har i dag måtte resette min telefon, da den meldte C hukommelsen fuld. Jeg brugte *#7370# og vupti, så virkede den igen.
Sådan da. Nu kan jeg nemlig ikke modtage mine mails.
Jeg kan godt opsætte mailboksen, og den tilsluttes fint nok, men selvom den synkroniserer, kommer mailsne ikke til telefonen. De ligger i min inboks, men de kommer ikke til telefonen.
Jeg har fjernet mailopsætningen et par gange, og den ene gang kom mailsne fra først på dagen, men de sidst inkomne mails, de kom ikke til telefonen.
SÅ fjernede jeg mailboksen igen, og nu kommer mailsne slet ikke.
Er jeg nødt til at resette telefonen igen eller?
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
18. august 2011 - 00:41 #1
du må ikke spamme
kun et spørgsmål