Avatar billede mortvader Nybegynder
17. august 2011 - 14:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Classic ASP / msSQL

Jeg leder efter et webbereau eller softwarehus eller evt en freelance ekspert til hjælp med forskellige opgaver i en gammel hjemmestrikket classic asp webløsning der kører på mssql.

Der vil komme løbende småopgaver som skal løses relativt hurtigt.

Tidshorisont: fra nu ca ½ til et helt år frem.

Du/De skal helst være baseret omkring Aalborg, så i kan stikke hovederne sammen og diskuttere opgaverne i den rækkefølge de dukker op.
Avatar billede softspot Forsker
17. august 2011 - 14:37 #1
Hvem er det man skal arbejde sammen med?

Jeg bor ikke i nærheden af Aalborg, så derfor er jeg da interesseret i at høre, hvor stort behovet er for at sidde op og ned af andre reelt er.

Jeg har en del erfaring med ASP (VBScript) i samspil med MSSQL.
Avatar billede hnteknik Novice
17. august 2011 - 16:17 #2
Jeg bor heller ikke i nærheden af Aalborg, men finder heller ikke behovet er så stort. Flybilletter er også billige.

Det vigtigste er vel, at man har erfaring fra 98 til nu i ASP og har en del websites kørende med ASP / MS SQL (stadig)
Avatar billede mortvader Nybegynder
22. august 2011 - 12:49 #3
Ingen fra Aalborg? :P
Avatar billede mortvader Nybegynder
24. august 2011 - 13:55 #4
Lukker. Desværre.
Avatar billede softspot Forsker
24. august 2011 - 14:03 #5
Jeg synes slet ikke du svarede på hvem det var man skulle arbejde sammen med og hvorfor behovet for at man sad i Aalborg var så stort... hvorfor ikke give lidt mere info vedr. omstændighederne?
Avatar billede mortvader Nybegynder
24. august 2011 - 17:51 #6
Der var jo ingen potentielle tagere til opgaven her, så hvorfor bruge tid på forklaringer? :)