Avatar billede maddog_em Nybegynder
17. august 2011 - 11:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Session kan ikke huskes af iPhone :-(

Hej

jeg har lavet et subsite på min hjemmeside www.xxxxxx.dk/mobile_site

på den mobile startside er der et login script, der efter login sender brugeren videre til næste side, dette fungere fint, MEN når man så vil gå videre til en anden sikker side, kan iPhone'en pluselig ikke huske login session.

Jeg har testet mobile_site via en pc, og her virker alt som det skal

er der andre der har oplevet noget ligende?
Avatar billede maddog_em Nybegynder
01. september 2011 - 10:31 #1
er der virkelig ikke andre der oplever dette???
Avatar billede maddog_em Nybegynder
05. september 2011 - 15:19 #2
så bliver jeg desværre nød til at lukke :-(