Avatar billede Tarius Nybegynder
16. august 2011 - 14:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

God studie computer

Jeg står og skal til at studere, og mangler mig en 13 tommer pc af en art.
Jeg er ude efter en stabil computer, samtidigt må prisen ikke være alt, alt for høj.
Jeg tænker umiddelbart 4500-5500 kr klassen.
Har tjekket en hel del rundt omkring, men syntes en 13 er svær at opstøve, jeg har kigget en del på asuses u moddeller med der er ikke noget optisk drev i dem, hvilket jeg finder lidt ærgeligt.
Nogen der har lidt forslag til hvad jeg skal kigge efter ?
På forhånd tak
Avatar billede Spench88 Nybegynder
16. august 2011 - 14:25 #1
Avatar billede haverslev Novice
16. august 2011 - 15:04 #2
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2011 - 15:07 #3
http://www.apple.dk/ :-)

Det er de ekstra 3.000 værd..
Avatar billede Tarius Nybegynder
17. august 2011 - 00:05 #4
Det fik jeg ikke sagt, det er et krav at der er drev i, men jeg vil helt sikkert kigge på jeres bud - tak !
Avatar billede mikaelch Novice
22. august 2011 - 00:44 #5
hurtig stabil computer 4 ram 2 kerne proces under 4700 kr http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4256373
Avatar billede Tarius Nybegynder
22. august 2011 - 12:04 #6
Det er faktisk lige præcis den jeg endte med at købe, den er fantastisk til prisen.
Avatar billede Tarius Nybegynder
12. februar 2012 - 01:39 #7
Og tak for hjælpen Mikael, jeg skal lige se om jeg kan afslutte tråden her ved at give dig lidt point.
Avatar billede Ahenning Nybegynder
08. august 2014 - 08:52 #8
Hvis du ikke har købt endnu, så vil jeg da lige anbefale dig at kigge fordi den her webadresse.

http://www.demo-vare.dk/produkt/hp-spectre/

Her får du en HP spectre til 5.500 kr. fri fragt og fuld garanti..

Den kører med i5 og fuld SSD harddisk. Det er en ret lækker og stilfuld studie pc i 13".

Lyder meget som noget af det du leder efter.