Avatar billede allankay Nybegynder
16. august 2011 - 10:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til køb af NAS-box

Hej

Jeg ville høre om der er nogle der kan anbefale en nas- box der køre med raid 1 uden at det kommer til at koste en bondegård.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
16. august 2011 - 10:35 #1
Generelt synes jeg at Synologu har de bedste på markedet. Mener at 211j vil udfylde behovet.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
16. august 2011 - 10:35 #2
Avatar billede majbom Novice
16. august 2011 - 11:30 #3
jeg vil osse anbefale synology - jeg kører på min anden DiskStation fra dem nu, og er super glad for deres system.

hvis du kun skal bruge den til fildeling og ikke mail-server osv. vil jeg også mene at en 211j kan klare sagerne
Avatar billede chalde Seniormester
16. august 2011 - 12:22 #4
Støtter også op om Synology. Min 509+ kører nu på 2.år 24/7.
Firmwaren er meget nem at bruge, og giver en lang række muligheder i fremtiden hvis man skulle få lyst til at udvide brugen.
211j er glimrende til de fleste der bare skal bruge en NAS til storage og streaming.
Avatar billede splitbus Nybegynder
21. september 2011 - 09:37 #5
Har haft en Netgear ReadyNAS Duo og var meget tilfreds. Den har en mængde muligheder for forskellige opsætninger.

Solgte den og købte en LG NAS N2A2, den har ikke helt de samme muligheder, men til mit forbrug er den mere end rigeligt og endda med danske menuer.

Var ikke utilfreds med Netgear modellen, søgte bare noget mere simpelt
Avatar billede majbom Novice
21. september 2011 - 10:17 #6
#0 ?
Avatar billede allankay Nybegynder
19. oktober 2011 - 08:31 #7
takker
Avatar billede allankay Nybegynder
19. oktober 2011 - 08:31 #8
takker
Avatar billede majbom Novice
19. oktober 2011 - 10:22 #9
øhm selv tak - nogen grund til at du selv beholder points?