Avatar billede mathias2405 Nybegynder
08. august 2011 - 13:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

forskellen på windows 7 og de andre...

hej jeg har tænkt meget over hvilken windows pakke jeg skal købe.
men da jeg ikke ved hvad forskellen mellem windows-HP-Ultimate- og professional. så håber i kan hjælpe mig :)

Vh Mathias

på forhånd tak
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. august 2011 - 13:43 #1
Forneden på denneside kan du se forskellen
http://www.mm-vision.dk/produkter/vis.asp?varenr=78713&menu=pc
Jeg kører selv med en Ultimate 64 Bit det er på grund af at jeg kunne købe den billig i udlandet og at den kunne ændres til dansk.Der udover har både min kone og jeg Home Præmium 64 Bit og vi er endnu ikke stødt på noget hvor vi har haft brug for de ting der følger med i Ultimate.
så det kommer jo an på om du har brug for de udvidelser der følger med.
Avatar billede mathias2405 Nybegynder
08. august 2011 - 13:58 #2
okay tak for svaret :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. august 2011 - 17:09 #3
Kunne du ikke lige sende en tråd som svar og selv acceptere for at lukke tråden jeg samler ikke point.
Avatar billede mathias2405 Nybegynder
08. august 2011 - 19:41 #4
jo :)