Avatar billede fredehan Nybegynder
07. august 2011 - 22:21 Der er 6 kommentarer

Android CyanogenMod problemer

Hej Eksperter!

Jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle gøre af denne tråd. Men jeg står her med min Xperia X8 med lidt problemer.

Jeg har rooted den, og så derefter prøvet at installere CyanogenMod via xRecovery. Installationen går fint igennem, men så snart den booter selve mod'et, så ser man android-skateren komme ind på skærmen, og den begynder at loade. Men pludselig fryser den, og jeg bliver nødt til at rive batteriet ud, for at starte forfra. Kan ingen løsning finde på det.

Håber nogle af jer kan hjælpe!

På forhånd tak.
Avatar billede chalde Seniormester
07. august 2011 - 22:48 #1
hvilken CM bruger du? Nightly eller stable? Og hvilken version?
Evt. link til hvor du har hentet den.
Avatar billede fredehan Nybegynder
07. august 2011 - 23:02 #2
Avatar billede fredehan Nybegynder
07. august 2011 - 23:02 #3
Som jeg lige har installeret nu, som heller ikke virker. Den bliver ved med at loade i en evighed, og så fryser den også.
Avatar billede fredehan Nybegynder
07. august 2011 - 23:03 #4
Og har prøvet med en masse forskellige mods nu. Og det virker til at den slet ikke gider noget af det.
Avatar billede jello_dk Nybegynder
08. august 2011 - 00:17 #5
Husk på at disse nightly builds kan være meget ustabile :)
Avatar billede jaboy Nybegynder
08. august 2011 - 03:00 #6
Ikke sikker på det var den model men jeg tror ikke Xperia X8 kan blive rooted ?!