Avatar billede hann-boisen Nybegynder
06. august 2011 - 00:47 Der er 4 kommentarer

windows vista ultimate

hej: jeg har en engelsk udgave og vil instalere den på en pc:men
jeg ved ikke om man kan lave den til dansk tekst,den er ny og med cd til både 32+64,og service pack 1,er der en der kan fortælle mig hvad man gør og hvordan.hilsen Jan boisn
Avatar billede jello_dk Nybegynder
06. august 2011 - 01:27 #1
Hej hann-boisen

Eftersom du har en "Ultimate" version, kan du blot gå ind under "Windows update" og hente den danske sprogpakke. Når den er installeret, går du ind under kontrol panel og vælger "Internationale og sproglige indstillinger", der vælger du så fanen "Tastaturlayout og sprog", hvorved du så kan ændre sproget til dansk.
Avatar billede Poko1 Ekspert
06. august 2011 - 08:32 #2
Muligheden kommer ikke de første par gange under opdatering men på et tidspunkt står der at der er 36+ valgfrie opdateringer tryk på vis så går du ned i listen og sætter flueben i DK alle de andre sprog kan du højreklikke og skjule så du ikke mere ser de mange sprog under valgfrie.
Avatar billede hann-boisen Nybegynder
07. august 2011 - 18:09 #3
det er bare int tak skal i alle have
Jan
Avatar billede hann-boisen Nybegynder
07. august 2011 - 18:10 #4
Det er bare iorden