Avatar billede Redecker Nybegynder
05. august 2011 - 22:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

2 tunere for 3d

Hej eksperter

Skal man have 2 tunere i sit tv for at se 3D?

Hvis man har et tv med 3D og usb optager, kan man så optage et program mens man ser et andet?
Avatar billede chalde Seniormester
05. august 2011 - 22:58 #1
Skal man have 2 tunere i sit tv for at se 3D?
Nej, men tvet skal understøtte 3d, kilden du ser fra skal understøtte 3d (f.eks. blueray) og endelig skal produktet være 3d (f.eks. filmen).

Hvis man har et tv med 3D og usb optager, kan man så optage et program mens man ser et andet?
Det kommer helt an på tvet. Men her kræver det netop 2 tunere (foruden at tvet også skal understøtte muligheden).
Avatar billede Redecker Nybegynder
05. august 2011 - 23:11 #2
Ok. Tak for oplysningerne, kan du evt se om denne Philips har de to tunere?: 47PFL7606T/12

Og kender du evt. en model fra Philips som har og kan dette.
Avatar billede chalde Seniormester
06. august 2011 - 07:21 #3
Det jeg selv ville gøre hvis det var mig:
- tjekke tv'ets specifikationer på producentens hjemmeside
- tjekke manualen
- finde anmeldelser
- finde alternativer hos producenten hvis det skulle være den konkrete producent
Avatar billede Redecker Nybegynder
06. august 2011 - 19:49 #4
Hej. Nu har jeg læst og læst anmeldelser og specifikationer, men syntes desværre ikke, at jeg stødte på noget angående antal af tunere, vil du evt. Prøve at tjekke evt på Phiips hjemmeside, om du kan finde noget der?
Avatar billede Redecker Nybegynder
29. august 2011 - 16:17 #5
Fandt selv ud af det, men ellers tak for jeres svar.

I kan skrive et 'svar' for at få point. :D
Avatar billede Redecker Nybegynder
22. oktober 2011 - 22:20 #6
Da der ikke er blevet svaret, har jeg tildelt mig pointene.