Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
05. august 2011 - 19:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

iPhone 3gs kan ikke se sim kort

Hej Eksperter jeg håber i kan hjælpe mig med dette.

Jeg har fået en brugt iPhone 3GS jeg har lavet, men når jeg tænder den og putter mit sim kort i, står der på skærmen "No SIM card installed. Insert a valid SIM with no PIN lock to activate iPhone" den kan heller ikke finde mit SIM kort når jeg åbner iPhonen i iTunes.

Kan i hjælpe mig, ham jeg har fået iPhonen af har ikke sit SIM kort til 3GS'eren han har nemlig kun til iPhone 4'eren.

Håber i kan hjælpe mig :)
Avatar billede ZirexDK Nybegynder
07. august 2011 - 23:06 #1
Har du gjort som den beder dig om?, Altså at indsætte et simkort uden Pinkode på? :)
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
05. november 2011 - 12:31 #2
Jeg fandt selv svaret men jeg skriver det desværre ikke på denne side.
Avatar billede Sleepy4 Nybegynder
21. marts 2012 - 14:22 #3
Hjælp :)

Jeg er akkurat i samme situation.

Er der en venlig sjæl derude, som kan hjælpe?

Mvh .
Liv