Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
05. august 2011 - 15:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Overførsel fra pc til PS3 Media Server meget langsom

Jeg har en pc med Windows 7, hvor jeg har installeret PS3 Media Server. Dette skal overføre billeder og video til en PS3 tilsluttet en fladskærm via WiFi. Jeg har fået det hele til at virke, men problemet er, at det fungerer urimeligt langsomt - er der en måde at speede overførslen op på?
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
21. august 2011 - 19:28 #1
Har købt et Apple TV.
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
31. august 2011 - 17:46 #2
Nu har jeg fået Apple TV og den streamer stillbilleder og vidio hurtigt og uden problemer. Kan anbefales!!