Avatar billede narrehat Juniormester
04. august 2011 - 17:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Windows Vista

Hej.

Jeg har forsøgt at finde nogle svar via søgefunktionen uden held, derfor opretter jeg denne tråd.

Jeg har en maskine med Windows Vista som bliver VED og ved og ... med at hente 2 windows opdateringer der er blevet installeret succesfuldt i det uendelige .. jeg forstår ikke sådan et problem kan opstå, eller hvad jeg skal gøre..

Jeg har forsøgt at vælge et tidligere gendannelses tidspunkt.. men det hjalp ikke på problemet..

Opdateringerne som vista bliver ved med at hente er :

1 )
Sikkerhedsopdatering til Microsoft .NET Framework 4 på Windows XP, Windows Server 2003, Windows Vista, Windows 7 og Windows Server 2008 x86 (KB2478663)

2 )
Sikkerhedsopdatering til Microsoft .NET Framework 4 på Windows XP, Windows Server 2003, Windows Vista, Windows 7 og Windows Server 2008 x86 (KB2518870)
04. august 2011 - 18:03 #1
Velkommen til E. ...

... så 'glem' dem!
I WIndowsUpdate er der mulighed for at 'fortælle' en given opdateringspakke at den IKKE skal 'melde' sig igen - mener det er "HøjreMusseTast" på den og så se hvad der er af muligheder...
Avatar billede 220661 Ekspert
04. august 2011 - 18:16 #2
Når den er klar til at installere, skal du vælge brugerdefineret installation. I denne kan du fjerne tjektegn ud for disse opdateringer. Du vil blive spurgt om det er din mening at fjerne tjektegn, og det siger du ja til. Mener ikke du får dem at se igen efter denne operation.
Eller tager jeg fejl der??
04. august 2011 - 18:22 #3
Ref #2: Jeps - sådan er det for XP.
Ref #1: for Vista/WIN7 (H'jreMusseTast - "Skjul opdatering")
Avatar billede narrehat Juniormester
07. august 2011 - 13:25 #4
Tak til jer begge..

Det lykkedes at standse de 2 opdateringer..

MEN jeg forstår ikke hvorfor systemet ikke kan se opdateringen allerede er installeret..
Avatar billede narrehat Juniormester
07. august 2011 - 13:26 #5
Og tak Larry..

Hvordan giver jeg point ??
Avatar billede vejmand Juniormester
07. august 2011 - 13:28 #6
karise_larry skal lige sende et "Svar", herefter: http://gratisupload.dk/vis/63579/
07. august 2011 - 13:32 #7
Ping...