Avatar billede Haugaard1337 Nybegynder
03. august 2011 - 20:10 Der er 10 kommentarer

Når jeg starter min computer.

Hej eksperten.
Jeg har et problem. Har lige skiftet ny CPU køler. Da jeg startede min computer kørte den fint indtil jeg skulle logge ind så da jeg havde skrevet min kode gik den i sort skærm og genstartede. Jeg prøvede så at formatere min harddisk og installere windows 7 igen. Det virkede fint også da jeg loggede ind første gang. Der havde jeg også den mindste opløsning men efter jeg havde installeret alle opdateringer til grafikkort lyd osv. Så genstartede jeg den så skete det samme igen. Håber en af jer derude kan hjælpe mig med problemet.

Hilsen Haugaard.

Grafikkort: nVidia GEforce GTX 560 TI (Asus Version)
CPU: Intel I7 core 3.40 Ghz 2600
Harddisk: 1 TB Western Digital Black.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. august 2011 - 20:25 #1
Hej og velkommen til.
Har du husket at smøre kølepasta på?
Sidder køleren rigtigt over CPU så der er god kontakt?
Avatar billede coderdk Praktikant
03. august 2011 - 20:57 #2
Og ikke for meget kølepasta ;) Vær sikker på at den sidder helt fast og har god kontakt med CPU'en.
Avatar billede Haugaard1337 Nybegynder
03. august 2011 - 21:08 #3
Den har helt kontakt og der er ikke for meget på. Det jeg tænkte var måske at min strømforsygning ikke er stor nok, kun 500 wat?

Køleren hedder noctua nh-u12p se2
Avatar billede Haugaard1337 Nybegynder
03. august 2011 - 21:10 #4
Jeg kan se i mit bios at den køler min cpu ned til 46 grader så det er ikke noget med det :D
Avatar billede coderdk Praktikant
03. august 2011 - 21:20 #5
Den virkede vel før? Din køler bruger ikke meget mere end 2W eller sådan noget...
Avatar billede Haugaard1337 Nybegynder
03. august 2011 - 21:28 #6
Jeg har jo fået ny køler den anden gik i stykker. Det var den standare til I7 core. Den jeg her nu er Noctua NH-U12P SE2
Avatar billede coderdk Praktikant
03. august 2011 - 21:50 #7
Hvilket bundkort?
Avatar billede Haugaard1337 Nybegynder
03. august 2011 - 22:05 #8
Bundkortet hedder: MSI P67A-C45
Avatar billede coderdk Praktikant
03. august 2011 - 22:14 #9
Ok, ja det er jo kompatibelt... Har du evt adgang til en anden strømforsyning så, for du har da ret i at det lyder som strømforsyningen...
Avatar billede Haugaard1337 Nybegynder
03. august 2011 - 22:18 #10
Har ikke adgang lige pt, og det tager også lang tid at skifte for en nybegynder som mig. Er der evt. andre ting der kan være galt? Ellers må jeg smide den ud til onkel imorgen han forstår det :D