Avatar billede benlis Juniormester
01. august 2011 - 19:48 Der er 1 løsning

problemer med widescreen

Jeg har 1 24" widescreen pc skærm.
Alle programmer virker ok med fuld skærm, undtagen min MS Train simulator, som står som 4:3 i stedet for 16:9.
Hvordan får jeg den til at køre i fuldskærm?
Eller rettere til at køre i fuld skærm igen, for det har den gjort.Pludselig har jeg de sorte bjælker i siderne, og kan ikke se hvordan jeg kan få det til at virke igen.. Der er ikke nogen muligheder i menu,en på simulatoren.
Jeg har også en MS Flight Simulator, som kører som den skal i
fuld skærm. Mystisk.
Jeg bruger Vista.
mvh
Benny Nielsen
Avatar billede benlis Juniormester
01. august 2011 - 20:30 #1
Jeg fandt løsningen i Nvidia kontrolpanel ved at ændre: Nvidia skalering med fast størrelsesforhold - til : benyt skærmens indbyggede skalering. Så nu har jeg fuld skærm.
mvh