Avatar billede Ellesar1 Nybegynder
01. august 2011 - 18:02 Der er 6 kommentarer

Problemer med trådløs efter formatering

Jeg har netop formateret min Zepto znote 6025wd. Jeg har sat driver dvd'en i og installeret de fleste.

"Broadcom LAN" vil dog ikke installeres. Den afbryder altid Install Shield Wizard, når den er kommet i gang. Wireless LAN går fint med at få installeret. Mit problem er dog at jeg ikke kan forbinde til trådløst netværk.

Jeg har downloadet noget, der hedder driver mender, men hver gang jeg vil installere selve programmet gør den det samme som ved Broadcom-driveren. Jeg har downloadet Slimdrivers uden problemer, scannet, og repareret et par drivers. Da den så kom til Intel-driverne begyndte den at sige noget i stil med at systemet ikke kunne klare software-kapaciteten.

Jeg aner ikke, hvorfor den vil hverken det ene eller andet. Nogle gode råd?
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2011 - 19:14 #1
et gæt
prøv at under wirless driver at lade den søge på cd i stedet for muligvis finder den så sig selv
hvis den er pakket i winrar skal du bare udpakke den og lade den søge i mappen
et forslag.

m.v.h
Avatar billede Ellesar1 Nybegynder
01. august 2011 - 21:41 #2
Okay, forstår ikke helt. Du må lige forklare det mere detaljeret :)
Avatar billede Ellesar1 Nybegynder
01. august 2011 - 22:04 #3
For lige at gøre forvirringen total: Nu kom jeg videre med slimdrivers, som nu mener alt er på plads ang. drivers.

Men hvis jeg prøver at diagnosticere, hvorfor computeren ikke kan finde noget trådløst netværk, får jeg denne kommentar: "Computeren har ikke et trådløst netværkskort installeret og konfigureret."
Avatar billede Slettet bruger
02. august 2011 - 07:23 #4
http://www.imgplace.com/viewimg585/7321/73driveropdatering.jpg

du skal vælge driver og lade den sæge i den mappe hvor på cd den ligger - så let er det
Avatar billede Ellesar1 Nybegynder
02. august 2011 - 12:00 #5
Arh ja det der har jeg prøvet. Den siger, at der allerede er den bedste driversoftware installeret.

Intel pro wireless tools slår ud med fejl allerede ved hardwaren.
Avatar billede Slettet bruger
02. august 2011 - 16:56 #6
de er jo gået konkurs men se lige på denne side efter en driver til den

http://www.zeptodrivers.com/

http://www.zeptodrivers.com/drivers/notebooks/znote-6025wd/

man kan af og til bruge vista drivere bare man gør win 7 opmærksom på det

man kører det i kompatibitiet

men der er også til xp