Avatar billede shooterman Nybegynder
01. august 2011 - 11:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fed skrift på alt.

Hej eksperter, jeg har det problem at min browser(Firefox 5.01)er begyndt at vise alt skrift med fed skrift, jeg har prøvet at reboote mit system og har prøvet at gendanne det, men problemet kom igen.
Jeg kører Windows 7 Home premium x64.
er der nogen der har en løsning?

Mvh Shooterman.

Undskyld hvis spørgsmålet er blevet lagt forkert :)
Avatar billede shooterman Nybegynder
01. august 2011 - 11:09 #1
Sådan ser det ud :-) http://peecee.dk/upload/view/319842
Avatar billede Blueeyez Mester
01. august 2011 - 11:10 #2
prøvet og fjerne firefox og derefter installere det igen?

Ellers prøv og gå ind i indstillingerne på browseren og så mindes jeg du kan vælge skrifttype mm, det burde være derinde du skal.. men nu benytter jeg chrome og ikke FF mere faktisk et par år siden jeg har brugt firefox
Avatar billede Blueeyez Mester
01. august 2011 - 11:11 #3
Ud fra dit screenshot så synes jeg nu ikke det så helt forkert ud?
Avatar billede shooterman Nybegynder
01. august 2011 - 11:19 #4
Normalt ser det sådan ud: http://peecee.dk/upload/view/319848
Avatar billede shooterman Nybegynder
01. august 2011 - 11:22 #5
- Ja har prøvet at fjerne FF, uden ændring.
har også prøvet at ændre skriftype, størrelse osv. men ingen løsning.
Avatar billede Blueeyez Mester
01. august 2011 - 11:22 #6
Hmm det ligner mere at det er google der er lavet sådan, prøv og gå ind på andre sider er det det samme? Hvis så prøv og fjern firefox, kør en ccleaner, genstart pc og installer firefox igen.. ccleaner kan du finde via google :) Kør en rensning og en reg rensning med programmet :)
01. august 2011 - 11:41 #7
Tanke:
Hold [Ctrl] tasten nede og brug rullen på Musen ...
Avatar billede shooterman Nybegynder
01. august 2011 - 11:46 #8
Larry: tænkte jeg også i starten, men nej :-)
fandt løsningen!
Firefox knappen>Indstillinger>Avanceret>Generalt>Fjern flueben fra 'Brug hardwareacceleration hvor muligt'
Tak for svarene Blueeyes :-)
Da jeg er ny herinde, ved jeg ikke så meget om det.. så hvem skal have pointene? :-)
Avatar billede shooterman Nybegynder
01. august 2011 - 12:51 #9
...