Avatar billede oli10b Nybegynder
30. juli 2011 - 13:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Trådløst internet på campingplads

Jeg skal sammen med en ejer finde ud af den bedste løsning til at få lavet WiFi net på hans plads.

Han har i forvejen net på noget af en del af pladsen men mangler stadig resten af camping pladsen.

Er der nogle gode idéer til at forlænge signalet, eller måske bare en idé til hvordan man kan få net over en stor strækning ?

Han vil gerne undgå kabling fra hans hus og ned til  det sted hvor den trådløste forbindelse skal være.

Nogle idéer ?
Avatar billede claes57 Ekspert
30. juli 2011 - 13:53 #1
Avatar billede Poko1 Ekspert
30. juli 2011 - 14:05 #2
Avatar billede oli10b Nybegynder
31. juli 2011 - 11:15 #3
Tak claes57. Jeg tror jeg ser på den antenne, kom med et svar :)
Avatar billede claes57 Ekspert
31. juli 2011 - 11:26 #4
ok...