Avatar billede michael---her Nybegynder
29. juli 2011 - 20:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

dvd til ipad 2

hej har nogle dvder jeg gerne vil havde over på min ipad 2 og når jeg lægger dvden over på min pc så splitter den det i 10 filer så hvordan får jeg dem samlet til en film og har prøvet movie maker og den kan ikke
Avatar billede TumseMM Nybegynder
29. juli 2011 - 21:57 #1
Hej :)

Følg denne tutorial på http://www.dvdtoipad.com/. Jeg bruger det selv, det er genialt!

Download programmet og følg instruktionerne!
Avatar billede michael---her Nybegynder
29. juli 2011 - 23:54 #2
okay er nu gjor men hvordan får jeg dansk undertekster på min englesk sproget film
Avatar billede TumseMM Nybegynder
30. juli 2011 - 13:27 #3
Hm prøv den her: http://www.dvdtoipadconverters.org/guides/put-dvds-on-ipad-with-subtitles.html, prøv den frie trial, og se om det er nok :)
Avatar billede michael---her Nybegynder
30. juli 2011 - 14:28 #4
duer ikke det koster penger men dit første link er mega godt til dk film nogle andre id`er
Avatar billede michael---her Nybegynder
30. juli 2011 - 14:39 #5
ps den frie trial laver et eller andet på midten af filmen
Avatar billede TumseMM Nybegynder
01. august 2011 - 13:20 #6
Ved ikke om det kan lade sig gøre uden at betale for et eller andet program
Avatar billede michael---her Nybegynder
01. august 2011 - 18:29 #7
okay tak for hjælpen