Avatar billede splitbus Nybegynder
24. juli 2011 - 14:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Gendan Mac fra Time-Machine på NAS

Havde delt min HD i 2 partitioner og kunne ikke få dem lagt sammen igen (Har prøvet flere gode råd :( )

Derfor startede jeg op på Install DVD og slettede de 2 partitioner og oprettede 1 nyt, hvorefter jeg troede at jeg bare valgte Gendan i menuen for Hjælpe programmer under installationen.
Men jeg kan ikke starte forbindelse til min NAS på dette tidspunkt.....:(

OK jeg installere OS x igen og gør det fra Time Machine :( :(

Når jeg vil gendanne Skal jeg starte op på Install DVD også ender jeg jo samme sted.

Har på fornemmelsen at jeg vælger noget forkert for at få min Mac tilbage til sig selv.

Mit mål er at få Mac'en tilbage som før, dog kun på 1 partition og derefter ligge Lion oven på.
Kunne også bare installere Lion fra scratch, men det er ikke en option, SKAL over SNow Leopard
Avatar billede splitbus Nybegynder
24. juli 2011 - 16:14 #1
Har efterfølgende søgt lidt på nettet :

Kan pinge NAS fra Netværktøjet på Installations DVD'en.
Har forsøgt med direkte USB fra NAS til Mac.

Har ventet mindst 5 min på at TM skulle finde noget brugbart, men forgæves :)

Nu vil jeg forsøge at kopiere min TM Backup fra NAS til USB Disk også prøve på den måde.

Fatter ikke hvorfor al den reklame om at den og den NAS er TM kompatilbel, når ikke engang Mac understøtter Gendan fra NAS :(
Avatar billede splitbus Nybegynder
08. august 2011 - 10:44 #2
.