Avatar billede Teknikblind Juniormester
22. juli 2011 - 11:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Bios opdatering af u350 Lenovo

Hej

mit batteri oplades ikke af og tror det skyldes at bios skal opdateres.

Kan nogen hjælpe mig med at gøre det, da jeg har forsøgt at gøre det med Winphlash, men den går istå før den er færdig.

Kan nogen evt. hjælpe med at gøre det over USB boote?
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2011 - 11:46 #1
det vil ikke hjælpe at opdatere din bios på om batteriet er ved at løbe ud - det skal skiftes hvis du kan men aner ikke om man kan på en lenova
Avatar billede Teknikblind Juniormester
22. juli 2011 - 12:04 #2
Tak for dit svar, men det er ikke batteriet, da jeg har købt et helt nyt og pc en starter simpelthen ikke opladning.

Med mindre man skal aktivere opladningen efter at nyr batteri kommer i
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2011 - 12:26 #3
pk så må det bare være en lader du skal bruge

http://www.datamarked.dk/lader/Lenovo/lenovo+ideapad+u350_36598/kategori.html

m.v.h
Avatar billede Teknikblind Juniormester
22. juli 2011 - 13:12 #4
Hej undskyld men måske forklarer jeg det ikke helt tydeligt.

Computeren virker fint med og uden batteriet via strømforsyningen/laderen.

Men Batteriet oplader ikke. Hverken det nye eller det gamle.
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
25. juli 2011 - 11:59 #5
Her er links til BIOS historik fra Lenovo

2010-10-28 (Windows Vista 64bit & Windows 7 64bit)
http://consumersupport.lenovo.com/dk/en/DriversDownloads/drivers_show_3853.html

2010-10-28 (Windows Vista 32bit, Windows XP & Windows 7 32bit)
http://consumersupport.lenovo.com/dk/en/DriversDownloads/drivers_show_3852.html
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
25. juli 2011 - 12:03 #6
Hvis maskinen stadig er dækket af garanti, så ville jeg kontakte Lenovo.
Avatar billede Teknikblind Juniormester
11. september 2011 - 22:23 #7
Hej Martin-Rene

send mig et svar, så får du point. Jeg kontaktede, dem jeg købte af og det endte med jeg fik pengene tilbage til en ny computer, så du var jo nok tættest på det svar.
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
13. september 2011 - 18:42 #8
Det er i orden og godt at du fik løst problemet.