Avatar billede PeaceDealer Nybegynder
21. juli 2011 - 22:31 Der er 1 løsning

Lille problem....

Hej.
Jeg er ved at kode et browser spil baseret på PHP, men jeg har nogle problemer med at få mine MySQL database organiseret godt nok...

Jeg er løbet ind I et lille problem, jeg ved ikke hvordan jeg skal ordne det. Jeg vil prøve at forklare så godt jeg kan, men det er ikke sikkert jeg kan forklare det så godt...

Jeg har en database kaldet "Skole". Men... jeg vil kun tage ned data, der via nogle id'er fra en anden database kaldet "By".

Så, for exempel, jeg vil kun tage nogle bestemte rækker ned fra den tabel, efter hvilken by personen befinder sig i.

Nogle af rækkerne skal bruges til flere byer
Avatar billede PeaceDealer Nybegynder
22. juli 2011 - 18:48 #1
Fik det ordnet ved at bruge et tag system...

WHERE allowed LIKE %$id%