Avatar billede RasmusPM Nybegynder
21. juli 2011 - 18:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 "går i stykker" efter pauseskærm

Har lige købt en ny bærbar med windows 7 Home Premium og jeg har sat pauseskærm til at gå igang efter 2 min. Men når jeg så går ud af pauseskærmen igen så er programlinjen væk, så det eneste i bunden er windows knappen, resten er væk. Ved nogle hvordan dette problem kan løses?

Rasmus
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2011 - 18:45 #1
Hvis du har en win7 DVD eller en Repair disk, så kør en Repair. Hvis det ikke hjælper, er det bedst at gå til salgsstedet og få den til at ordne det på garantien.
Avatar billede RasmusPM Nybegynder
21. juli 2011 - 18:55 #2
Har fundet ud af at det ikke er pauseskærmen, men når skærmen har været slukket i nogle minutter (den er sat til at slukke efter 5 min).
Og den kom med det præinstalleret så det har ikke en repair disk.
Avatar billede RasmusPM Nybegynder
21. juli 2011 - 18:57 #3
Endnu en opdatering: Det ordner sig hvis jeg genstarter computeren eller logger af og logger på igen..
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2011 - 19:14 #4
Det er ikke meningen at man skal genstarte computeren. Men når du er inde, så gå ind under start/Alle programmer/Vedligeholdelse, derfra kan du lave en reperationsdisk.
Min windows er på engelsk, så det hedder måske noget lidt anderledes på dansk.
Avatar billede RasmusPM Nybegynder
29. juli 2011 - 19:13 #5
Hvordan virker sådan en reperationsdisk? Den spørger bare om jeg vil boote fra den og så siger jeg ja også starter den bare windows normalt op?
Avatar billede RasmusPM Nybegynder
24. september 2011 - 15:59 #6
..