Avatar billede Kim_m Nybegynder
20. juli 2011 - 11:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Beholde tekst i form mail

Hej.

Jeg er ved at lave en php form mail med  <input type="text"  og    <textarea name="besked"

I <input type="text"  får jeg teksten til at blive stående efter submit med fejl i indtasning, med  value="<?php echo $varMail; ?>"

Men den måde virker ikke i min  <textarea name="besked"

Hvordan får jeg teksten i textarea til at blive stående hvis der er fejl så brugeren ikke skal indtaste igen?

Hilsen
Kim
Avatar billede claes57 Ekspert
20. juli 2011 - 11:33 #1
<textarea name="besked"><?php echo $varBesked; ?></textarea>
Avatar billede pstidsen Novice
20. juli 2011 - 11:44 #2
Hvis du vil have hjælp til selve mailformen så se her: http://www.eksperten.dk/guide/1410

Hvis du bruger JS validation, undgår du også at brugeren skal taste data igen.
Avatar billede Kim_m Nybegynder
20. juli 2011 - 20:45 #3
Kanon claes

Mange tak.

Ligger du et svar?

Kim
Avatar billede Kim_m Nybegynder
20. juli 2011 - 22:29 #4
Og koden validere også :-)

Har oprettet et nyt spørgsmål her i andre om koden til mine <input type="text"  De validere nemlig ikke, håber du kan hjælpe mig der også.

Kim
Avatar billede pstidsen Novice
20. juli 2011 - 22:48 #5
smid link til det spm, så ;)
Avatar billede Kim_m Nybegynder
20. juli 2011 - 23:01 #6
Avatar billede claes57 Ekspert
21. juli 2011 - 08:53 #7
og mit svar er her
Avatar billede Kim_m Nybegynder
21. juli 2011 - 10:06 #8
Takker